98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

question_answer 6 روش ساده براي افزايش تاثير در اينستاگرام

زماني که يک کسب‌ و کار کوچک را راه اندازه کرده ايد، بازاريابي موفق مي ‌تواند تمام تلاش هاي شما را به موفقيت تبديل کند. با اين حال، يک بودجه بازاريابي بزرگ هرگز نمي ‌تواند اولويت فوري براي سرمايه‌ محدود شما باشد. خوشبختانه، رسانه هاي اجتماعي دنياي بازاريابي را به درجه خاصي از دموکراتيک تبديل کرده‌ اند. رسانه هايي مانند فيس بوک، توييتر‌ و اينستاگرام، فرصتي را براي رسيدن به مخاطبان هدف فراهم مي کنند.


در بين تمام رسانه هاي اجتماعي، اينستاگرام برادر کوچک هيولاهايي مثل فيس بوک و توييتر است. تنها حدود 700 ميليون کاربر فعال در اينستاگرام حضور دارند، اين در حالي است که در فيس بوک ميلياردها کاربر فعال وجود دارد. با اين حال، اينستاگرام پرطرفدارتر شده و کاربران اينستاگرام خيلي بيشتر درگير پست ها هستند و احتمال زيادي وجود دارد که پست ‌هاي شما را ‌ببينند. درست است که شايد تمرکز روي رسانه هاي کوچک تر نادرست به نظر برسد ، اما احتمالاً با فعاليت و تعامل مداوم از طرف شما نتايج بهتري را براي کسب و کار کوچک شما به دنبال خواهد داشت.


بسيار خوب، حالا مي خواهيم در مورد چگونگي تبديل اينستاگرام به عنوان بستري براي رشد کسب و کار شما بپردازيم و راهکارهايي که در زمينه جذب دنبال کننده ها يا همان فالوورهاي اينستاگرام مفيد هستند را نيز يادآور شويم. براي اطلاعات بيشتر در اين مورد با ما همراه باشيد.




  1. يک بيزينس پروفايل (Business Profile) ايجاد کنيد.




به عنوان صاحب اين کسب ‌و کار کوچک، ممکن است احساس کنيد که شما چهره شرکت تان هستيد. بنابراين، تبليغ کسب ‌و کار تان از طريق اکانت شخصي اينستاگرام خود شما ممکن است ايده خوبي به نظر برسد. هر چند اين يک ايده مناسب است، اما مي تواند يک پيام تجاري متناقض را به مشتريان شما ارسال ‌کند. ” هر چيزي که در اينجا مي ‌خوانيد بر اهميت يک برند سازگار تاکيد مي‌ کند. ” پست هاي کاري و مربوط به شغل را در ميان پست هاي مربوط به سفر و تعطيلات تصور کنيد، اين نمي تواند مخاطب زيادي را براي دنبال کردن صفحه شما جذب کند و از اين طريق نمي توانيد اميد به موفقيت داشته باشيد.


در نتيجه شما بايد يک حساب تجاري بهينه يا يک بيزينس پروفايل را راه‌ اندازي کنيد. بهينه ‌سازي در اينجا چه معنايي دارد؟ اين به اين معناست که بايد انتخاب ‌هاي آگاهانه انجام دهيد تا اين انتخاب ها از برند کسب ‌و کار تان حمايت کند. بيوگرافي ، تصوير پروفايل شما، لينک به وب سايت شرکت و … همگي بايد کاملا براي نشان دادن نام تجاري شما آماده باشند. از آن جايي که تصوير پروفايل هميشه در کنار پست هاي شما ديده مي شود بايد به گونه اي واضح و قابل شناسايي باشد.


هنگامي که بيزينس پروفايل به درستي تنظيم شد، بايد به عنوان عضوي فعال از جامعه اينستاگرام حضور پيدا کنيد. شما بايد دنبال آن دسته از مشترياني باشيد که در فضاي شما محکم و ثابت هستند. بيش از حد افراد را فالو نکنيد ، چرا که اين مي تواند مع عمل کند. افراد را به صورت گزينشي به ليست مخاطبانتان اضافه کنيد.




  1. تصاوير حرفه اي را انتخاب کنيد




تصاويري که براي پست هاي خود انتخاب مي کنيد بسيار مهم هستند. مغز ما مي‌ تواند تصاوير را 6000 بار سريع ‌تر از نوشتن پردازش کند، و ما 90 درصد از کل اطلاعات خود را از تصاوير مي‌ گيريم. از آنجا که پست‌ هاي شما تنها براي لحظاتي در نگاه آگاهانه کاربر باقي خواهند ماند، بايد از اين سرعت براي گرفتن و حفظ توجه دنبال کننده خود استفاده کنيد.


اينستاگرام ديگر تصاوير شما را به عنوان يک مربع ساده ارائه نمي دهد بلکه امکان انعطاف پذيري بيشتري با جهت ها /اندازه هاي تصوير مختلف فراهم مي کند. با اين وجود ، اگر مي خواهيد عکس موردنظر همانطور که مي خواهيد نمايش داده شود ، مي توانيد اندازه پيکسل هاي تصوير را در يک بسته قبل از بارگذاري در اينستاگرام تغيير دهيد.


آنچه در تصاوير خود مي گنجانيد ، بخشي از استحکام برند شما است. شما مي خواهيد بين محصولات خود و سبک زندگي کاربر ارتباطي موثر ايجاد کنيد. در نتيجه لازم است تنظيمات ، محصول و زمينه فصلي را عاقلانه انتخاب کنيد.


شما بايد مردم را به تعامل با محتواي خود ترغيب کنيد.  بنابراين، يک فکر خوب و يا يک پرسش عجيب در قسمت کپشن عکس مي‌ تواند افراد زيادي را تشويق کند تا پست شما را لايک کنند و يا براي پست تان نظر بدهند.




  1. اهميت استوري، ويدئوهاي زنده يا لايو و IGTV را درک کنيد




مهم تر از تصاويري که تحت عنوان پست روي صفحه مشتري شما قرار گرفته و به آرامي از اهميت خارج مي شوند استوري هايي هستند که مي توانيد ايجاد کنيد. استوري هاي اينستاگرام فقط 24 ساعت نمايش داده مي شوند، اما در کل اين زمان استوري شما در بالاي صفحه دنبال کننده هاي شما قرار مي گيرد. بعد از گذشت 24 ساعت، اين استوري ها از اينستاگرام ناپديد خواهند شد، اما تا اين زمان محتواي شما ديده خواهد شد و با مخاطبين تان را درگير خواهيد کرد، با تمرکز بر روي استوري، برندتان را در مرکز توجه قرار داده و از رقباي خود پيشي بگيريد.


شما مي ‌توانيد در اين استوري ها کمي غير رسمي باشيد و پشت صحنه‌ ها و بينش خود در يک روز از زندگي ‌تان در اين قسمت ايجاد کنيد. نکته اين است که از طريق عکس ها و فيلم ها بيشتر با مخاطبان خود تعامل برقرار کنيد و از مجموعه ابزارهاي تعاملي از جمله افزودن موسيقي ، متن و موارد ديگر ، که فرصتي براي گفتن چيزهاي منحصر به فرد در مورد برند شما مي باشد، براي تقويت اين محتوا استفاده کنيد.


همچنين با استفاده از گزينه هايي همچون ارائه فيلم زنده (لايو) ويدئو IG مي توانيد متفاوت ظاهر شويد. اگر در حال حاضر يک رويداد بازاريابي عملي در حال وقوع است ، چرا اين مطلب را با استفاده از گزينه ويديوي زنده موجود در اينستاگرام آن را به اشتراک نگذاريد؟ اين کار را انجام دهيد و بازخورد آن را مشاهده کنيد.




  1. در پست هايتان از هشتگ هاي هوشمندانه استفاده کنيد




ابزار مهم ديگري که براي گسترده کردن فرصتِ بيشتر ديده شدن پست هاي شما در اختيارتان است، استفاده از هشتگ هاي هوشمندانه و کاربردي است. شما مي توانيد حداکثر 30 هشتگ را در هر پست انتخاب کنيد. البته استفاده از هشتگ هاي بيش از حد هم موجب شلوغ شدن پست شده شده و ممکن است نتيجه مع داشته باشد. در هر صورت ، عاقلانه تر است تا از هشتگ هاي بسيار عمومي هدفمند استفاده کنيد. تعداد ايده آل هشتگ ها سليقه اي است، اما به طور کلي احساس مي شود که گنجاندن حدود پنج هشتگ در هر پست بيشترين تأثير را خواهد داشت. هشتگ گذاري به پست شما اين امکان را مي دهد تا ضمن ايجاد يک پيام تجاري منسجم به مشتري خود ، افرادي مورد نظرتان را نيز پيدا کنيد.


بهترين کار اين است که هشتگ هايي که بيشترين تأثير و کاربرد را در تجارت شما دارند، پيدا کنيد. درست است که ممکن است اين کار به طول بيانجامد، اما تجزيه و تحليل هايي که در اين مورد انجام مي شود به شما کمک مي کند تا به جمعيت هدف خود متصل شويد. علاوه بر اين ، مي توانيد يک هشتگ شخصي ايجاد کنيد ، با استفاده از يک هشتگ يا برچسب خاص که هر بار از آن استفاده مي کنيد، ديگران را ترغيب کنيد تا به پيشرفت نمودارهاي مربوطه کمک کنند. برقراري ارتباط با مشاغل ديگر مي تواند به شما در بهبود قدرت اين هشتگ شخصي کمک کند.




  1. مداوم و با برنامه پست ارسال کنيد




مداومت در ارسال پست يکي ديگر از نکات بسيار مهم در جذب دنبال کننده در اينستاگرام است. در مورد بهترين زمان براي ارسال پست ها، زمان چک کردن اينستاگرام توسط مخاطبان تان را در نظر بگيريد، به عنوان مثال اگر متوجه شديد بيشتر دنبال کننده ها و مشتري هاي شما ساعت 5 عصر ، بعد از اتمام ساعت کاري شان ايستاگرام شان را چک مي کنند، اين ساعت زمان طلايي ارسال پست است، در اين زمان به طور پيوسته فعاليت کنيد.


برخي از ابزار موجود در زمينه برنامه ريزي در مورد پست گذاشتن، نيز در اين مورد مي تواند براي شما راه گشا باشد. به عنوان مثال ، اپليکيشن هايي مانند Tailwind و Tag Viral به شما اين امکان را مي دهند تا در بيشتر رسانه هاي اجتماعي پست هايتان را برنامه ريزي کنيد. اين به شما امکان مي دهد پيام هاي يک هفته يا يک ماه پيش رو را از قبل تعيين کنيد. اين برنامه ها نه تنها به صرفه جويي در وقت شما کمک مي کنند بلکه به شما کمک مي کنند تا استراتژي تبليغاتي را ايجاد کنيد که بتواند ثبات برند شما را نيز حفظ کند.




  1. برنامه هايي مانند فروش شگفت انگيز با جوايز استثنايي را اجرا کنيد




اميد شما براي داشتن 1000 دنبال کننده در اينستاگرام اين است که آن‌ ها بخشي از جامعه تجاري شما را احساس کنند. حس تعلق داشتن، ابزار قدرتمندي براي الهام از وفاداري مادام العمر است. به ياد داشته باشيد، نگه داشتن يک مشتري ثابت آسان تر و بهتر از جذب يک مشتري جديد است. بنابراين، دادن يک احساس خاص به کاربران اينستاگرام شما، مي ‌تواند يک روش هوشمندانه براي الهام بخشيدن به اين حس تعلق باشد. با کاربران تان تعامل برقرار کنيد و هر از گاهي برنامه اي تحت عنوان فروش فوق العاده يا شگفت انگيز برگزار کنيد و استقبال دنبال کننده ها (فالوورها) را تماشا کنيد و لذت ببريد.




و اما سخن پاياني …


راهکارهايي که در قسمت بالا عنوان کرديم، همه از اهميت بسيار بالايي در هنگام کار با اينستاگرام و جذب مشتري برخوردارند. يکي از دغدغه هايي که افراد در مورد دنبال کننده هاي خود دارند، اين است که آيا اين دنبال کننده ها واقعي هستند؟ بايد بگويم که در صورت رعايت موارد بالا افرادي را جذب خواهيد کرد که واقعا به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند.


رويکرد نهايي که شما بايد استفاده کنيد رويکردي سازگار و حرفه اي است. به ياد داشته باشيد که شما در حال ارائه برند خود هستيد و اين کار بايد با بالاترين سطح مراقبت انجام شود.


source

کلمات کلیدی: مي ,کنيد ,يک ,پست ,اينستاگرام ,ها ,دنبال کننده ,را به ,که در ,است که ,به عنوان ,از هشتگ هاي ,کسب ‌و کار ,در اين مورد ,با اين حال،

clear_all آخرین مطالب این وبلاگ

clear_all آخرین ارسال ها

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)